Rákóczis Légy-Ott! Középiskolás Találkozó

Szeptember 20-22-én lehetőségünk nyílt egy 3 napos kirándulásra, a Rákóczis Légy-Ott! Középiskolás Találkozóra Nagyváradra eljutni, amit valójában eléggé vártam, tudván, hogy a tavaly nyári, egyhetes tábor is nagyon jó élmény volt a számomra. A buszos utazás különösen tetszett ahhoz képest, hogy az út maga nem igazán volt rövid. Kisebb szünetekkel és a határnál való ellenőrzéssel el is jutottunk az első helyszínre, Nagyváradra. Az első napon különféle programokon és koncerteken vehettünk részt, estefelé pedig a szállásra vittek minket.
A csoportvezetőink nagyon kedvesek voltak, próbáltak mindent úgy tervezni, hogy nekünk legyen a legjobb. Másnap ismételten kezdetét vette egy félig gyalog-, félig “busz”- túra. Több helyre is ellátogattunk, az egyik kedvencem a Világosi-vár megtekintése volt.

A túravezetőnk nagyon sok érdekességet osztott meg velünk a különféle helyiségekről és még inkább beletekinthettünk a régi élet rejtelmeibe.

A második szállásunk már kevésbé volt olyan jó, amilyen az első volt, de ott is elég sok emléket szereztünk. Ha nem is csak jó emlékeket, de legalább egy ideig emlékezni fogunk rá.

Az étel szinte teljesen más volt, amit megszokhattunk, így kicsit furán álltunk a dolgokhoz, de úgy hiszem, hogy hamar belerázódtunk a dolgokba.

Az utolsó napon ismét kezdetét vette egy gyalogtúra, majd hamarosan haza is indultunk.

A hazaút is ugyanolyan jó kedvvel telt, mint amilyen az odaút volt, megismerkedtünk a busz többi utasával és nagyon jól éreztük magunkat.

Remélem, hogy még több Rákóczis rendezvényen vehetünk majd részt, ugyanis az eddigiek is nagyon tetszettek.