Nemzeti Összetartozás Emléknapja – 2018

A Nemzeti Összetartozás Emléknapját ebben az évben is kiváló programokkal ünnepelhették meg a tanulók határon innen és határon túl. A Budapesten megrendezett programsorozaton ez alkalommal iskolánk 10. D osztályos tanulói vehettek részt június 3-4 között. A gyönyörű panorámás budai szállás elfoglalása után a MOM sportközpontot vettük célba ahol csaknem ezer diáktársunkkal együtt szórakoztató interaktív és csapatépítő játékokat próbálhattunk ki. Az este hangulatát két kiváló zenekar élő koncertje alapozta meg: a Blahalouisiana és a Margaret Island.

Június 4-én reggel meglátogattuk az Országházat. A díszlépcsőn közösen elénekeltük a Himnuszt és a Tavaszi szél vizet áraszt kezdetű népdalt, ezután körbejártuk a kupolatermet, ahol megnéztük a Szent Koronát és az őrségváltás bemutatóját, majd egy rövid előadás erejéig beültünk a Parlament üléstermébe is. A parlamenti látogatás után az Európa hajó fedélzetén egy rövid városnéző kirándulás keretében fogyaszthattuk el az ebédünket.

Felejthetetlen élményekkel tértünk haza a délutáni órákban.