SAÚH – 2016

A Rákóczi Szövetség immár 17. alkalommal szervezte meg a Magyar diákok és tanárok találkozóját a Magyar Kálvárián, Sátoraljaújhelyen. Mi is kaptunk meghívást, amit örömmel elfogadtunk. Öten – Vachó Viktor, Garai Enikő, Csejk Vivien, Varga Viktória, Czibulya Márk – indultunk útnak az egyhetes táborba. Vidáman társaságot szállított az autónk, várakozással eltelve, mit hoz számunkra e nagyszabású program.

A táborba való megérkezést követően, az elszállásolás után felsétáltunk a Kálvária-dombra, ahol sor került az ünnepélyes megnyitóra.

IMG_20160704_173912_resize IMG_20160704_154350_resize IMG_20160704_183410_resize

Ezzel kezdetét vette az egy hétig tartó rendezvény, mely a szórakozáson túl új ismeretszerzést, kirándulásokat és közösségi élményeket nyújtott számunkra. Ellátogattunk Kasssára, Nagyszelmencre, Dobóruszkára, Széphalomra, megtekintettük a füzéri várat. Megismerkedhettünk Mónus József világbajnok íjásszal, kihasználtuk a tábor nyújtotta strandlehetőségeit és részt vettünk az éjszakai túrán is. Nem maradhatott el a színház látogatás sem, ahogy Rákóczi szülőházának, a borsi kastélynak meglátogatása sem.

Feledhetetlen élményekkel gazdagodva indultunk hazafelé.